Pages

Thursday, November 17, 2011

For all that has been, thanks. For all that will be, yes.

Laenake mu nädalasse veel üks päev ja ma saan kõik tehtud, mis plaanis.

Kiirelt üle minnes olin Geishal ja Mellul külas rügemendis korra. Käisin vaatasin Piita trenni millalgi kaugemas minevikus ja läinud nädalavahetuse veetsin saaremal ning olin abis ponide transportimsiel punktist A punkti B. Minu neljajalgseks transporditavaks oli mära Viisa. Ja viimane kokkupuude oli siis kui Frank (kahtlen liiga palju oma võimes ta pärisnimi ilma vigadeta kirja panna) kliinikumis käis ja ma Melluga taaskrod kaasa siibredasin.

Omadest niipalju, et Kaliif sõidab. Hetkel küll probleemidega, mis tahavad lahendamist ja millega tuleb hakata tööd tegema aga sõidab ja see on täitsa tore. Päris esimesed korrad olid suht head ja sammus-traavis on hobune täitsa toimiv. Galopp, või sellele saamine, tahavad ümbermõtlemist saada. Reaktsioonikiirus on veidikene liiga uimane. Rohkem "särtus" võiks olla. Viimane kord kui seljas olin sai lastud pikka, liikuvat galoppi joosta ja peale seda sammu-traavi üleminekuid veel teha veidikene.
Kui ma endas olen aega leidnud siis Grenadaga on ka sõita saanud ja Kamfora käib sedelgaga kordel ning on asjaga tundub, et täitsa viisakalt harjunud. Kõver ta on oma vasaku poolega ja kordel on vahel ikka täitsa raske teda vastavalt poolele kas siis eestpoolt sisse või tagasi välja suunata aga eks me üritame.

No comments:

Post a Comment