Pages

Sunday, April 26, 2009

Something right

Trennid lähevad iga päevaga paremaks.
Käisin kolmap. ja neljap. sõitmas. Treenerit ei tulnud. Tegime igasugu imelikke harjutusi ja nautisime niisama sooja ilma.
Õpetasin poissi küljendama :) Teeb sammus paar iluast sammu juba...awww... muidu ta üldse nii armas nunnukas.
Reedel ei käinud. Kea tegi kordet. Artemis on oma vanad kombed unustanud. Igatahes oli väga super tubli olnud.

Laupäeval hüppasime jälle. No mis ma oskan öelda. Ju siis oli eelmine kord meil mõlemal paha hetk. Igatahes väga super trenn oli. Hobune keskenuds mulle, töötas kaasa jne. Hüpper väga head. Kõik galopist ja mitte ainsastki ei läinud mööda (Y).
Ristil suutis kaks kroda suupeale jääda aga mitte nii hullusti kui varem. Aga treener ütles hästi: " Selle hobusega pole küll mõtet enam nii väikest asja hüpata :)". Poiss pigem astus seal üle. Teesulg oli parem. Siis ta juba hakkas ise ka rohkem vaeva nägema ja lubas minul samme sättida rohkem.
Kobratu aial natuke hakaks vingerdama, aga mööda ei tõband.
Ühesõnaga väga, väga tubli :) Eks meid saab siis üsna varsti ehk võistlustel ka näha :)

2 comments:

  1. valisid samme? ta ju kimas sul takistusele :D

    ReplyDelete
  2. Samme SÄTTIDA (mitte valida minu jaoks kaks eri asja :D), selle all mõtlen, et ta lasi ennast JUHTIDA takistusele ja mina suutis lugeda samme enne hüpet ning otsustada kuidas ja milla hüppame ST see, et ta kimas on natuke vale väljend. Ma ei koonda teda galopis veel piisavalt hästi ja tal on väga pikkad sammud (mis ei ole hea , et sa nüüd seda arvaks :D). Aga oli tõesti hea, et ta keskendus sellele, kuidas mina juhtisin ja lihtsalt ei "tormanud" peale ja hüppand, kuna selle tagajärjel ajas ta korra aia maha ühe korra nagu sa arvatavasti nägid ja siis ma tõesti ei suutnud teda juhtida vaid ta tormas peale :(

    ReplyDelete