Pages

Wednesday, July 29, 2009

Hobupäev!

Üldse ei viitsi pikalt kirjutada. Ühesõnaga sinna ma siis ennast kohale ajasin lõpuks laupäeva õhtul.

Ootamist oli pikalt kuna ma tulin nii umbes tund poolteist varem :D Igatahes üldjoontes võid teie esinemisega rahule jääda seal. Tean, et vähemalt kolm inimest peaks lugema seda :D:D

Kadrill oli ... hea (paar elementi meeldisid eriti kohe (Y) )...aga tunnistan ausalt...ma ootasin paremat. Midagi polnud nagu see. Plusspunkti andis Kristeli koguaeg kõrvuni olev suu. Fantast kuidas ta ikka suudab :) Järgmine aasta taaskord paremini. Mina vähemalt ühtegi suuremat apsakat ei näinud kui siis see ühe elemendi ajal (korraga keskliinile, keskliinlt rahva poole ja korraga teisele platsi poolele minek, suunamuutus ühesõnaga). Vot siis oli see rivi ikka...mitte väga rivilik. Kõik sõitsid enam vähem omas mullis sellel hetkel.

Siis Euroopa ja Kea, Kertu. Väga tublid ja mulle vähemalt meeldis. Mis siis, et Kertu oleks PEAAGU (aga ta ei teinud seda siiski) alla kukkunud. Väga hästi päästis ära selle hetke. Teie kohta pole midagi öelda.

Pamela ja Krach. Sõit sõiduks, aga see oli piiiik ja veniiiiiv. Mm..minu arvamus? Oleks võinud rohkem mõelda, et enamus rahvast ei jahu koolisõidust midagi. Minu tuttavad, kellega ma seda kava vaatasin küsisid poole peal, et Mida ta teeb seal? proovi neile seletada. Selles suhtes tunnistan, et muidu oli parem kui eelmise aasta oma aga no aasta tagasi oli vähemalt naljaks *khm*

Jaa piraadid. Lahe oli vaadata, et ka meie kõige pisemad esinevad. Merka ja Gretlin olid nagu kaks suurt kantseldajat seal ees. Nemad siis üli mega tublid:)

Pärast toimus veel igasugu asju, mida ma enda heaolu nimel ei kirjuta siia ja siis jäin ööseks Kobratule. Hommikul olin tubli ja abivalmis ja aitasin Laava ja Euroopa KORRAGA märakarjamaale viia. See ei olnud hea otsus aga mis teha. Vahe kahe hobuse vahel on märgatav:)




Pärast kui tagasi tulime siis ütlesin poisile kah tere. Artemis on suvel ikka nii ilusaks läinud. Enam pole selline must ja krvane vaid ikka tumeraudjas/kõrb (ma ei ole veel otsusele jõudnud) ja ilus sile :*

Igatsen..tohutult

5 comments:

  1. hmm, aga sellessuhtes on küll nüüd nõme, et sa nii kirjutasid :( me kõik ju üritasime, mitte keegi ei sõitnud omas mullis, aga ikka tuleb kriitikat suurte pingutuste eest :S

    ReplyDelete
  2. Ma kirjutan seda, mida mõtlen. See, et üks asi natuke rivist väljas ei tähenda, et ülejäänu oleks olnud. Teised elemendid sooritasite jumala puhtalt ju (Y). Ei maksa muretseda. PS! Ma põen meie eelmise aasta kokkupõrke pärast siiamaani. Vaju või maa-alla aga no deem...väheamtl nalja sai :):)

    ReplyDelete
  3. ära parem tuleta meelde :D

    ReplyDelete
  4. xD Ikka tuletan. Ma vaatasin video juts...deem me omasime täiega seal :):)

    ReplyDelete