Pages

Sunday, July 19, 2009

My loved ones

Helina ja Merka vedasid mind Kobratusse kaasa siis. Tegelikult vast ei oleks ikka pidanud minema. Kuidagi väga masendav oli vaadata seda trenni. Anna andeks Helina aga sa saad ju aru, et ma tegelikult ei suuda? Ta on siiski liiga kallis mulle...

Ühesõnaga Artemis on sellest hullumajast, mis tema närvide ja mõistusega, tehti üle saanud. Ta ON ühe inimese hobune ja see solgutamine mitme inimese vahel mõjus talle kohutavalt. Helinaga saavad nad omavahel hakkama. Samas oli midagi, mis ei olnud see. Ah ma ei tea. Ühesõnaga kiidan Hellut väga ilusa ja ühtalse traavi eest, mida ta siiski suutis teha nägi ta seda ise või mitte ja veel kiidan seda viimast jalavahetust, kus ta suutis oma keha enam-vähem paigal hoida ja hobune vahetas siis selle trenni jooksul esimest korda korraga nii esimesed kui tagumised jalad õhus ilusasi ära. Vot see oli tõsiselt ilus vaatepilt (Y).
Ahjaa suurimaks probleemiks ei ole sulle siiski see, et hobune ratsmesse sõidab. Ta teeb seda väga ilusasti ja töötab terve kehaga hästi kaasa. Ära sa selle pärast muretse. Praegu peaksid keskenduma ehk rohkem just painetele paremale ja vasakule ja nurgad on ka painetega :) Sa tegid täna paar korda väga ilusaid paindeid ja siis vahel oli hobune jälle puupulk.
Räägin sinavormis, kuna tean, et Hellu nagunii loeb seda :):)
Ja palun saada need parmud omadega kuupeale. Sina tegeled HOBUSEGA!!! Parmudega saab Artemis ise väga hästi hakkama :)
Ühesõnaga rääkida ma ju võin. Iseasi palju sa mind üldse kuulad. Nagu mulle öeldi kui ma Paulat vaatamas käisin, et "sina sõitsid ju nii ammu, mida sa enam tead"...
Edu teile :) Ja usu ma olen siiski õnnelik, et seal seljas oeld sina...saad aru küll

6 comments:

  1. tead, ma isegi vahepeal ei keskendu trennis hobusele absoluutselt.. sest väsimus on ikka üle pea. (ning siis mõtlen veel et mks hobune mulle ei keskendu) 5 päeva järjest trennides käia, poste värvida, jalgsi vedule kõmpida ja tagasi, ammekas ujuda, tõmmelda, joosta jnejne.. see on üldiselt väga koormav ning ma ei suuuuuda.. aga mida ma virisen, hobusel on siiski ju raskem, kui seljas on asjaoskamatu ratsanik ;)

    Mina kusjuures seal seljas tunnen harva, et tempo on ühtlane ning hobune keskendub ainult mulle ja natunatu teistele asjadele ka :D Ning painded tulid paremad ka siis, kui ma normaalselt oma aju sellele mõtlemisega koormasin :P

    Ja mina olen õnnelik jällegi, et sa sellega lepid.. Ma võin ette kujutada kui raske see sulle tegelikult on.. Ja ütle KOHE kui sulle midagi minu sõidu juures ei meeldi või mida me valesti teeme. Ausaltöeldes see on painav, et ma midagi ei oska.. :( Ja ausaltöeldes ühe trenniga kõike seda kriitikat kuulda oli ka väga raske.. sest noh, saad ju aru küll.. kõik tuli nii järsku ja...

    ReplyDelete
  2. Siis tegele vähem eraeluga, seal seda nagunii olla ju ei tohi (roheline oli see jutt) xD

    Tegelikult tuleks kasuks, kui te saaks vahepeal lühemaid trenne teha. Sa saad hobuse ka 15 min soojaks sõita ja galoppi teha pole mingit probleemi, aga jah kui Ringa oma tehnikaga kukil istub siis ei anna väga teha selliseid asju.

    Küll sa temaga ära harjud. Tal oli just see raske periood kui kõigi vahel solgutamise läbi elas. Anna poisile aega. Ta ON alles laps. Tgeelikult läks teil siiski väga hästi. Ühe asja unustasin rääkida, aga sellele saad hiljem tähelepanu pöörata.

    Ühesõnaga ma olen seda siiski korduvalt öelnud, et parem sina, kuna sa vähemalt kuulad, mida mina kah räägin. Isegi kui sa ei tahaks :) Mõnda teist see ei huvitaks aga noh see mõni teine on kah nagu ta on...

    ReplyDelete
  3. tead............ tänane ilm oli super ja hobune oli ka super! ja tegimegi ainult 30 minta vist. Superheaaa!! :) Voldid ja platsi nurgad tulid mõnusad ja tegime igasugu pöördeid ja ta oli palju parem, niiet asi edeneb iga päevaga :)

    ReplyDelete
  4. Edu teile :) Ja usu asi läheb paremaks. Ma muide mõtlesin kodus hullult kaua teie sõidu peale. tegelikult peaks hakkama hopbust alla lõdvestama rohkem (ette alla ma mõtlen eks?). Selles suhtes, et minuga tegi ta seda suht raskelt ja ma ei töötand väga selle kallal. Et kui kunagi tunned, et tahad millegi raskemaga tegeleda siis see oleks hea variant. Kahju, et ma ise alles nüüd margusega aru sain kui tähtis lõdvestamine hobusele on :)

    ReplyDelete
  5. kusjuures!(I) ringa ise palus mul teda lõdvestada alla.. alguses sammus, ütles et hakka aina edasi sõitma ja lase tal ratsmele järgi sirutada.. alguses läks kenasti alla, aga tuli ka tagasi ülesse, et eks seda harjutab veel ja veel ja veel, aga enne tuleks elementaarsemad asjad ära korda saada. muidu vaata augustis pidi puhkus tulema ja siis ka artemis ei sõidaks.. aga vaata kui nüüd peale hobupäeva keegi trenni ennast veab siis läheb nagunii artemis sõitu :( aga jah, eks peab selle uuesti läbi elama.. igastahes ma räägin sellest siis ringaga kui peakski selline lootusetu olukord tekkima..

    aga ühte ma ütlen, toilasse minemata ma seekord sellepärast ei jäta. sest tõesti, mul on ka oma eraelu ning ma ei saa alati elada seda teiste järgi..:S kuigi võiks nii olla.. eks?

    ReplyDelete
  6. Lõdvestamine ongi elementaarne asi helina :) Ja väga super, et Ringa ka nüüd ikka nägi seda, et selle tuleb Artemisega vaeva näha :) Viis pluss talle selle eest. Ja samas...ta siiski näe ja paneb tähele, iseasi kui palju ja trennis räägib ja kui palju ta nendest tähelepanekutest edasi suudab anda. Nt aitas mul Lateksiga lõpuks sellest kohutavast rullimisest küll üle saada :):)

    Aga miks puhuk siis? Ma nii huvipärast küsin. Selle suhtes, et usu, raudselt läheb ta sõitma kui sina ei käi...ja sa tead, mida ma kardan eks? Aga eraelu on üks ütlemata tore asi, mida Kobratus väga palju just nautida ei saa :)

    Päikest teile seal ja loodam, et sügisest siis näeme taas :)

    ReplyDelete