Pages

Friday, November 20, 2009

Poeesia :)


Ma sain siis kah üle pika aja sadulasse taaskord...huvitav kogemus oli.
Tegelikult ma reedel koolis vaikselt lootisn, et ikka ei pea sõitma, aga Mellu pani selga mu sinna.

Ega ma midagi väga paremat ei oodanud, aga suhteliselt talutav oli tibi (Possu, mitte Mellu xD). Suhteliselt alguses kohe tegi täie hooga minekut rõõmsalt. Sadul oli ka enam vähem lennus selle peale, mingi ime hoidis seljas seda ikkagi. Muidu poleks hullu olnud, aga hüppetrenn oli. Kullo siis pani mu kahe lati peale kaheksaid tegema. Lause "Keera välimise ratsmega!" ei tahtnud mulle kohe kohale jõuda. Nii tore, et mulle alles pärast 5 minutit jamamist aru sain kuidas see tidrik funkab. Siis oli juba päris okei. Oh vahepeal ta tegi minekut veel paar korda.
Hüppamine oli...huuuvitav. Tõstsin (okei, okei ma ei tea mida ma tegin eks?!?) hobuse natukene enne takistust alles galoppi. Pani täie auruga minekut ja hüppas risti nagu mingit hiigel elukat. Ma paanitsesin, et mitte suupeale jääda. Ei kujuta ette mitu hüpet me tegime seal. Segane loom, ausõna. Siis vahepeal jalutasime kuni Ofeeliaga hüpati, ja siis Kullo toppis lattaia sinna. Lõnks see oli suht sama hull. Siis käskis hobsue enne takistust seisma võtta (traavis läksin, kuna galopis oli see asi suuuht võimatu). Aga mul oli suht et mis mõttes...ok ma õpetan siis Possu tõrkuma?!? Mellu oli ka suht küsimärgi näoga. Õnnestus tegelikult ilusasti, ühe korra jooksis üle sealt ainult. Hüppasime ikka ka vahepeal. Kullo ütles, et paar korda isegi oli juba midagi natukene paremat (mina ei lidnud absoluutselt midagi paremat). Lõpuks jalutasime Melluga selle ÜLENI märja hobuse ära. Ta oli vabsee igalt poolt kus vähegi andis märg.
Et vabandused Mellule, kelle hobust ma jälle piinasin ja natukene võssa keerasin :( Ma enam ei tee (A). Ja siis, et tegelikult on ta võrreldes varasemaga ikka alla võtnud ja Possul on mega mugavad liikumised. Huvitav, mis siis saaks kui ta nii krampis ei oleks. Hobune oleks vast veel mugavam I guess...
Ühesõnaga suht huvitav ja uus kogemus. Edu Mellu!

6 comments:

  1. Kuule kui sa viitsid võiks talle mõnikord vabahüppeid teha, ta nii kaifib hüppamist :F

    ReplyDelete
  2. Ikka :) Mul nüüd aega kah kuna pea sassis omadega =)

    ReplyDelete
  3. kullo käib ados trenni andma?

    ReplyDelete
  4. Poeesia on tegelikult väga tore ja suure hingega loom :) Loodan väga, et saate temaga hakkama. Aga võib-olla pole temaga praegu hüpata eriti tark mõte? Andke aega atra seada, see paanikas üle takistuste uhamine ilmselt midagi paremaks ei tee.

    ReplyDelete
  5. Ei see hüppamine oli raudselt suhteliselt absurdne mõte. Samas pandi Mellu lihtsalt sinna trenni kirja ja kuna ma ei tea mis põhjustel ta ei sõitnud siis ajas minu selga hobusele.
    Niipalju võin aga öelda, et ta on tegelikult ränka vaeva näinud. Kui ma eelmse korraga võrdlen oli hobune tohutult parem siiski, et eks näis, millal ma neid jälle vaatama lähen =)

    ReplyDelete