Pages

Saturday, January 16, 2010

15-16. jaanuar

Hetkel on blogi kinnine :)
Reede
Trenn kell 5, mis tähendas, et suht pime. Aga see-eest..hobune oli nii fantast, et täiesti puuks.
Mina küsin, tema vastab ja ainuke asi, mis naatukene asja põõsapoole keeras oli see, et galopitõstetel hakkas alguse svastu (hakkas traavis kihutama). Lõpuks saime isegi tõste kätte.
Aga täisistakus oli lihtsalt nii nii hea (traavis), et ma mõtlesin, et sulan ära sinna selga.
Tegime hyper palju harjutusi ja eriti painutasime mõlemale poole ennast korralikult. Lihtsalt üli hea!

Laupäev
Hyppasime. Soojenduse ajal oli ikka veel hea. vahtis küll teisi hobuseid, aga samas kuulas mind. Traavilatte tegime palju, palju. Esimesed korrad venitas ennast ilusasti ja ei kolistanud, aga edasi oli asi natukene logiseavas rütmis. Viimase tagumisega kippus vastu latti tõmbama. Viimased korrad saime tõstma ta ka jalgu.
Galopis vasakule kihutas naatukene (palju :D), aga paremale oli mul tõesti hetkeks kahtlus, et MIS! Ta lihtsalt liikus nii rahulikult, et ma olin šokeeritud sellest.
Kaks esimest hypet (rist9 olid huvitavad). Rinx pani abilati ette ja Arti karm vend muidugi pani abilati eest minema. Ooo. Mai. Gaad! Rohkem ma seda ei tulnud. Ülejäämnud hypped väga, väga head ja 80 lattaed tuli esimese korraga lihtsalt nii olus, et hakka või nutma lausa. Ja ma suutisn mingi suure jubeda ime läbi täiesti korralikult järgi anda kõik korrad.
Mul on fantastiline hobune!

Hiljem sõitsime Melluga Adosse ja pildistasin tea Poeesiaga. Hyppasid ka. Korra toppis ta mu ka sinna selga, aga mitte kauaks (õnneks!). Kokkuvõttes olid nad ju täitsa normaalsed :)

2 comments:

  1. "kihutas naatukene (palju :D)" see oli küll hea:D:D

    ReplyDelete
  2. Aga no minu jaoks oli natukene...mis siis, et tegelikult oli palju :)

    ReplyDelete