Pages

Monday, November 22, 2010

Kõik on lausa väga hästi :)

Ootame neljapäeva. Südames on ikka veel soe tunne.
Ja kuulsin vaikseid jutte, et saame enale maneeži ja mittea ainult jutte, vaid, et sellega on juba algust tehtud. Kas hüppasime rõõmust lakke või jaa ?

Ja Kertu korraldab suvel Soome sõitmist aktiivselt. Appi ma ei kujuta ette kuidas me seal hakkama saame. Praegu on kolm kohta juba paigas kuhu läheme (Lohjale Late juurde, Vuorelan talli Vinnalit vaatama - sinna meid lausa kutsuti ja siis veel Tahko-Areenale Artile ja teisele kuuele külla). Täiesti segased vennad oleme :)

7 comments:

  1. Tegelt need jutud maneeži kohta levivad kahtlaselt kiiresti ja ei pruugi tegelt tõsi olla, me lihtsalt nägime, et mingid postid püsti talli taga ja kui Toomaselt küsisime,siis ta ütles et tuleb ja maneež aga siis vist hakaks naerma jms, niiet kindel pole:D:D

    ReplyDelete
  2. Mnjaa...ma kuulsin mujalt ka juba...aga samas...Toomas on Toomas.
    Ja kui maneeži ei tule, siis ma teen temast endast maneeži sinna!

    ReplyDelete
  3. jaa.. neljapäevast sai järsku kolmapäev :D

    ReplyDelete
  4. Ära sa siin üllata :D Aga nüüd tahame reedet! Ja tegelt võiks neljapäev ka olla ju...

    ReplyDelete
  5. Hmm..ma kuulsin, et tavaline traktorikuur pidi sellest tulema. Maneezijutt oli niisama nali.

    ReplyDelete
  6. Mellu: Reedet ikka :D

    Hmm., TOOMAS! Kui ma su kätte saan!

    ReplyDelete