Pages

Saturday, April 9, 2011

Find something you love to do and you’ll never have to work a day in your life.

Kooli viimased nädalad on nii meeletult rasked, et kõik, mida esmaspäevast alates teha suudan on oodata järgmist nädalavahetust. Nüüd ma saan aru, et see väsimus, mis on peale trenni on ikka tunduvalt parem kui see, mis tekib ennast segaseks õppides. Vastu tuleb pidada vaid veel üksainus nädal ajupesu.

If oli täna taaskord täitsa hea. Hästi mõnusa traaviga liikus. Selline tempoga, püsiv ja hea oli seljas olla. Vasakule painutamine oli keerulisem. Punnis palju vastu ja vehkis eest peaga. Paremale seevastu ei olenud väga probleeme. Minu käed olid "närvilised" ja mõtlemine oli ka hajevil veidi.
Oma esimese matsu suutsin sealt seljast teha. Nimelt ei tahtnud hobune üldse lumisema koha peale minna. Üritasime oma lahkarvamusi seal lahendada. See nägi aga välja sedamoodi, et mina sundisin ja hobune kohe üldse ei tahtnud. Ja siis tegi If midagi, mille peale mina tegin midagi ja siis me tegime koos veel midagi, mille käigus ma pikemat aega istusin nägupidi hobuse kõrvade taga ja If ei saanud asjast üldse aru - lõppkokkuvõttes tuli mats. Oleksin sealt varem maha hüpanud kui oleksin kindel olnud, et saan jalad maha aga no kurat...märg oli ja ma ei tahtnud üldse märjaks saada. See selleks...tordi ma tegin nüüd valmis juba =)
Hobune ise võttis asja täitsa rahulikult peale matsu. Teda ajas rohkem segadusse see, et ratasnik oli järsku kõrvade vahel ja poiss ei osanud midagi peale minemajooksmise teha, kui mina jälle turvaliselt maas olin tundus ka hobusele asi täitsa korras ja jätkasime trenni. Helina ja Kidti järel sai ka lumest läbi mindud.

Dallasele tegin kordet, sest homme plaanis hüpata natukene ja siis nädalavahetusel hea õnne korral Ihastesse sõita temaga.
Mammutil oli tõeline kevad peas. Kõndis esimesed 2-3 minutit kenasti sammu, aga kui traavi tahtsime teha siis otsustas et on vaja galopis ennast korralikult välja elada. Jooksis nagu oleks hundid sabas. Vahepeal võttis hoo maha, aga traavi enam ei jäänud. Päris pikalt seletasin talle, et nüüd oleks väga õige koht leida kaine mõistus. Lõpuks saime siiski oma kevadest üle oldud ja tegime mõlemale poole korralikult sammu-traavi.

1 comment: