Pages

Saturday, April 30, 2011

Between two evils, I always pick the one I never tried before.

Kes see ikka hommikul vara kirjutab kui mitte mina =)

Neljapäev oli selline imetore päev, et ma sain Maarjale ühe soki tagastatud. Teine on veel kodus...
Ja siis lasi Mellu puhtheatahtlikult mul Geishaga sõita. Mina ei olnud üldse heatahtlik vist. Pikaks ei lähe. Hobune on noor, iseloom on hea, suhtlemine hea, liikumised mulle ei meeldi. Kasvanud on ka parajalt. Vot.

Eile oli Grenada 15 minutit kordel, Dallasega sõitis G. ja Kaliifi kiusasin mina.
Ifi kohta väga tavaline. Kui positiivset välja tuua, siis traavilt peatusse-peatuselt traavile üleminekud on paranenud ja galopis saab kohati ilma hoidmata liigutud hobune. Valedest jalgadest tõusime mitu korda - my bad seekord siis. Jalutasin sadulata...sõitma ei hakka enne kui ta paksuks läheb (sadulata sõitma), sest ei olnud meeldiv :) Natukene tegi nalja mulle ja nägi asi, mida mina ei näinud - enda kiituseks peab ütlema, et ei visanud hooga kõrvade vahele oma nägu...oma vigadest vist siiski õpitakse :D

Rohkem ei viitsi/ei ole midagi kirjutada...
Kunagi jälle.

No comments:

Post a Comment