Pages

Wednesday, January 18, 2012

Neli aastat...

302. postitus ja mõneks ajaks ka viimane...

Mida ma öelda oskan. Viimasena jätsin Ifiga siis hüvasti. Mõned tunnid tagasi tegime selleks korraks oma viimase sõidu koos...ja näed juba ma suudan peaagu, et uluma hakata siinpool...

If on If. Sadulata sõitsime. Plats oli mõnusalt lumine ja tema arvas, et võiks ju veidikene mängida. Ja lõppkokkuvõttes olin ma siiski see kuri ja paha, kes ei lubanud.
Ta liikus fantastiliselt hästi ja oli fantastiliselt tubli. Leidis täiesti nähtamatu koletise ja ajas ennast kohevaks ja suureks. Ta oli täpselt selline hobune nagu ta olema pidigi. Oleks ta kas või korraks mingi lollusega hakkama saanud ehk oleksin ma kergemalt lahkunud. Aga see jobu pidi võimatult hea olema.
Täitsa üksi olime. Ringa rääkis juttu meiega ja sõitsime ja ... jah nelja aastase hobuse kohta on ta täpslet seal kus vanus olla käesb. Teda andis traavis pikemaks ja aktiivsemaks sõita, me saime kenad galopitõsted ja suhteliselt rahuldavad tagasivõtmised, mis ei üritanud mind maha kukutada.

Lasime hobused sisse. Kalipso mängis hüppehobust ja suutis ennast katki teha. Aga ega need raskeveo ja trakeeni ristandid olegi need kõige suuremad hüppehobused ju =) Jobu =)

Söötisn Grenada, Kamfora ja Ifi leiba täis ja jõudsin otsusele, et nad on kõik ju omad ja head.
Ümberkolimine toimub mõneks ajaks aaddressile http://taanijatagasi.blogspot.com/



*Neli aastat If...ja sa üllatasid mind iga viimane kui päev!*

No comments:

Post a Comment