Pages

Saturday, December 4, 2010

4.detsember - muutused

Sain üle mingi aja hobuse selga taaskord.

Aga esimene asi, mida mainida oleks hoopis see, et Laavaga lõpetame omavahel nüüd ära. Oli tore. Tõesti oli ja ma arvan, et seniajani parim võistlushobune, kes mul all olnud on, aga seda "tunnet" ei olnud temaga kunagi. Ehk juhtub, et enne, kui see tüdruk omale uue kodu saab, õnnestub mul temaga veel mõni start teha, aga hetkel jääme sõpradeks. Otsus tuli minu enda poolt. Loodame, et nii on kõigile parem.

Uuendama hakkan loodetavasti suvist sõprust. Grenadaga sõitsin täna. Temas on palju rohkem, kui ma ise leida oskaks, aga ta meeldib mulle. Ehk on asi lihtsalt selles, et me "vana kooli naised". Ehk tunnen ise, et on vaja vaheldust noortest ja rohelistest, vajadus tunda ennast turvalisena ja olla ise jälle õppija rollis. Gre oskab meeltult palju ja enne Ifi ratsastust oleks tõesti tore kui ma nüüd suudaksin ennast jälle korralikult kokku võtta.
Trenn ise oli hea. Galopis läks üle käte. Pole pikalt sõitnud mära.

Ifi võtsin veidikeseks kordele. Oleks tahtnud pikemalt teha, aga Etu pidi ruttu koju minema, seega kuskil 10 minutit jälle. Aksepteeris külgratsmeid korralikult. Suulise suhtes ei näianud ka nii suurt vastumeelsust. Uskuge mind - sellest loomast tuleb veel hobune ja mitte väike :)

No comments:

Post a Comment