Pages

Friday, December 3, 2010

3. detsember

Kõigepealt ma luban käsi südamel, et ma jõuan see nädalavahetus Kobratule. Muidu lähevad asjad liiga käest ära.

Aga andsin Mellule trenni Karmeeliaga. Mitte midagi erilist minu poolt. Hobune näitas väga selgelt välja, et parema meelega istuks ta kuskil mujal kui trennis. Lõpuks sai asja. Mellu oli täitsa hää.

Geisha panime krodele. Õigemini...ei tea. Alguses oli lootus, et äkki funkab. Mina olin kuri piitsatädi ja Mellu rippus sõna otseses mõttes korde otsas, et teda minema ei veetaks. As ei olnudki niivõrd selles, et ta tahtis ära minna, vaid selles, et iga kord kui piits liigutas proovis Geish korderingi suurendada. Samas liikus ikka. Mitte midagi sellist katastroofiliselt hullu ei olnud. Külm ehk ainult.
Ja peale seda tõime viimased kaks ka õue (Annu, Rudy) ja bokse tegema ja heina tassime jne. As usual. Päris pikaks venis see asi. Max sai paukude pärast närvivapustuse. Hobused sisse ja natukene askeldamist ja siis tuli Maarja, tegi koll, koll ja Liisil oli hirmus jube. Rääkisime pikalt ja kodupoole sõit. Uue nädala alguses siis jälle :) Nädalavahetusel teeb Mellu.
Tundub, et Geishal võivad hambad vahetuda. Aga vaktsiinid värgid särgid on vaja ära teha. Viimane oli....ammu....

1 comment:

  1. tead ma sain täna täitsa üski geishale korde tehtud :D päris minema ei lohistatudki xD

    ReplyDelete