Pages

Saturday, July 16, 2011

Võtsin ennast hommikul kokku ja läksin vaatamata mõttele, et ma seda ei tee siiski talli.
Kaliif puhkab täna ka veel ja..homme...ma veel ei tea...tahaks sõita, aga samas kadrilli harjutamised tulevad ja siis saab ta nagunii ja esmaspäeval kui me nüüd suudame kahekaskesi mingitele kokkuleppelaadsetele asjadele jõuda, siis vast saaks millalgi enne mu autokooli harjutada. Et homme ma ei tea mida ma teen. Võib täitsa juhutda, et ma jõuan siiski sõitma.

Ponid harjutasid oma kava täna. Läksime Merkaga Delit ja Oarat tooma ja Kristo püüdis ikka veel Anettet kuigi ta oli päris ammu karjamaale siirdunud. Aitasime teda veidi.
Natukene saime Anette varssa kiusatud kui ema sõitma siirdus. Väga mõistlik loom, kuigi esimese hooga üritas mu eest läbi boksi ukse pageda. Lasi ennast täitsa katsuda ja isegi näo pealt ja üldse oli üpris viisakas (erinevalt mõnest teisest...).
Puhastasin Oarat ja iga kord kui Karreerat puudutada üritasin tekis varsal paanikahoog jälle. -.-

Sõita oli tegelikult hea. Mulle täiesti tundmatu loom...lähib kokkupuude omavahel on kolme aasta tagusest ajast - valus mats vastu kintsu. Eest olin liiga karm. Käed tahavad jälle re-treeningut saada ja pidevat kontrolli. Vahepeal tundus, et kiirustab veidid, siis vajusime ära, aga suurema osa ajast oli hea sõita. Pööretel, voltidel sisemine säär peab konkreetne olema muidu vajub lamedalt läbi sealt. Rajale ma jõudsin ka üsna vähe sõita...iseenesest positiivne, sest tähendab, et töötame rohkem =)
Galopis oli vedrustus täitsa karm. Tema puhul ei liigu me puusadest ette-taha vaid üles-alla. Üsna kõva töö on ennast seljas hoida. Paremale alustasime ja kohe tulid meelde need mignid kitselised, kes hüppavad edasi nelja jalaga korraga. Vot selline mulje oli seal seljas. Uurisn, et kas nüüd ongi nii, et ta teebki sedamoodi. Vasakule alguses tegin katsetuse, et kui ta täiesti pikaks venitada, kas siis ka. Ülla-ülla...siis ka siiski. Vasakule saigi rohkem tehtud ja tuli veidikene seda ette-taha liigutavat sammu mille ajal ei pidanud rakendama füüsilist jõudu, et mitte seljas põrkepalli teha.

Karina lubas hobuse ära viia. Mina sõitsin tagasi Tartusse ja käisin ostsin ühte seina tapeedi ära...teised seinad tulevad lähipäevil.

1 comment:

  1. Oara vajub jah nagu maja voltidel sisse:D

    ReplyDelete