Pages

Thursday, July 7, 2011

Reisid Eestimaal vol.2 - ECU tall

Khm...käisime Ecus pea nädal tagasi (reedel, kohe peale Pärnat) ja niipalju siis minu "kohe kirjutan siia ka, et värskelt meeles oleks" ideest.

Tall on ilus...kõik peale talli ka ilus. Peale trenni saime väikese ekskursiooni mööda ruume ja lõpuks sõime jäätunud kooku xD

Aga...

Hobune oli Artic/Artik (isa Algõr (A-T), 7 aastane). Sõita oli ma ei tea mitu korda keerulisem kui Pajar. Lõpuni välja omavahel klappima asja ei saanud. Lihtsamaks läks asi mida trenn edasi, aga seda et nüüd me saaks üksteisest aru ei olnud.
Poolpeatustega surin ära sinna. Veidi laisk minu maitsele. Hoidsin ise ratset pidevalt liiga pikana ja üldpilt oli jura.
Galopi tõsted on sisemise jalaga, mis tegelikult ei olegi nii keeruline (postitus aastast 2009 märts).
Aga ega ei olegi väga midagi kirjutada. Natukene läks asi lõdevestamise suunas ja trenni lõpuks ei olnudki katastroof sõita, aga ei istunud mulle. Olen pirtsakas. Mis teha.

Järgmine koht on...hmm...eks G teab...teistele jääb üllatuseks.

No comments:

Post a Comment