Pages

Saturday, January 22, 2011

The soul would have no rainbow, had the eyes no tears.

Reedel Grenadaga oli suhteliselt jube. Ma ei tea, kas ma tõesti ei suutnud üldse keskenduda, igatahes ei olnud ma endaga lõppkokkuvõttes üldse rahul. Isegi sammu-traaviga mitte. Galopp oli piisav fiasko sinna lõppu. Vasakule oli parem. Tuli kenasti tagasi.

Iffu kordel hea. Ringa jalutas meiega käekõrval - mina seljas. Hobune võttis asja ülimalt mõnusalt vastu. Hea!

Täna Gre puhkas ja mina hüppasin..Laavaga :)
Üldiselt on täitsa selline nagu ta ikka on. Kõvasti ketgem kui Gre, aga tahab ka kõvasti rohkem tagant peale sõitmsit, et ta töötaks.
Hüpped oli head, head. Päris alguses traavis tulles ei tajunud üldse ära samme. Oli küll mingi pisikene rist, aga lihtsalt ei saanud aru. Seega esimesed 2-3 korda olid täitsa jura. Sealt edasi läks väga kenasti. Hüpata see tüdruk oskab ja mitte vähe hästi ;)

Ja If oli ikka ja jälle kordel. Liikus täitsa hästi. Traav oli täna väga kenasti aktiivne.
Ringa võttis meid korraks käekõrvale ja siis kordele sammu. Proovisime peatusi ja uuesti sammu võtmist. Funkab küll - täitsa kenasti mõtlev hobune tuleb sealt.
Teised hobsued läksid ära ja võttis asja rahulikult, aga siis läksid Helina ja Kertu ka minema ning If tundis ennast järsku nii üksikuna, et tuli ideele traavima hakata. Tagasi sammule ei olnud üldse ideed tulla esimese hooga. Võttis seda asja suhteliselt rahulikult õnneks ja nõustus uuesti sammu käima peale minu ehmatamist. Ja peatuste ideele sai ka enam-vähem pihta.


Jah ja alles pool aastat tagasi ma mõtlesin, et ma ei saa never ever hakkama selle loomaga...

No comments:

Post a Comment