Pages

Wednesday, June 2, 2010

Hey..Suvi

(1. juuni)

Ja see siis oligi vist nüüd see kõige, kõige viimane. Armastan. Alati!

Ruunad kolivad siis taha karjamaale. Saab jälle sada aastat hobust tuua tallid. Tore või jaa.

Aga jalutasime Katriniga alguses märade juurde. Võtsin Bay ja ta ei söönudki mind ära o.O Mis toimub? Suht kiiresti sai aru ka, et ei pea käekõrval tigu teesklema nagu Adelante vaid saab äris kiiresti ka liigutud. Jõudsime nende kahega ruundae juurde ja võtsin Artemise koos Dallasega sisse. Pärast hea koos uuele akrjamaale viia. Dallas käitus väga korralikult, Artil oli sada muu toimtust teha. Väga nunnu. Üks oli päitsetega, teisel nööd kaelas. Jõudsime elusalt talli.

Katrin läks Adelantega sõitma ja viisime Ringaga viimased kolm ruunapoissi ka ära. Damaskus väga viisakas. Ei põdenud väga midagi.

Ootasin kuni Katrin lõpetab ja Bayga tuleb ja sõitise koos siis. Mina ikka Artiga eks:D
Väga normaalne oli. Ses suhtes, et putukad puudusid, mis oli ülimalt viis tegur asja juures.
Selga minnes astus hobuen sammu kõrvale ja mina viskasin ennast üle hobuse. Väga mark ja keegi ei näinud:d Haah...ikka.
Par korda üritas poiss mulle trenni jooksul selgeks teha, et tulnukad ründavad ja nüüd on vaja kõige kiiremas korras galopiküljendusi harjutama hakata. Jäime mõlemad ellu ja ei teinud õnneks ka ühtegi maaühendust.
Muidu sõita oli natukene keeruline. Ta tundus igatepidi kõver ja naljakas koguaeg. Isegi siis tundus kõver kui ta tegelikult sirge oli. Harjutasime painutamist ja traavis pikendusi. Ma olin ise väga lahtine seljas ja seega hobune loperdas natukene liiga palju. Galopis panin jalused lühemaks, siis sai normaalsemat poolistakut ka teha. Laiskusest tegin ainult 2 jalavahetust ja juhuse tahtel mõlemad ühtepidi ka veel.
Aga eest oli ta ikkagi pehme ja ikka veel meeletult mõtlesin, et suudaks need käed hoida esiteks normaalse ja teiseks ühtlase kontaktiga. Tänu sellele galopis töötas täna tagumine ots ka kergemalt kaasa. Ei vajunud voltidel ära ja olnud tuulelipp taga. Ja no miks ma ei või iga trenn nii normaane olla tal seljas ma ei tea.
Lõdvestamine tuli täna nii traavis kui sammus väga normaalselt välja. Ühesõnaga selline mitte igapäevane hea trenn.

Võistlema me hetkel ei lähe. Kaks tuunapoissi veel natukene tõbised (tatistavad). Artemis sai küll juba kuu, poolteist tagasi üle, aga ei hakka riskima. Kuskilt võistlustelt me selle Arti ja Damaskusega (nemad esimesed, kes haigestusid) sisse tõime je ei hakka ise välja vedama enam. Eks näis, millal need kaks ka terveks saavad...ja aks mul siis on üldse hobust veel...

No comments:

Post a Comment