Pages

Tuesday, May 25, 2010

Jälle Mellu juures :)

Tuli kõne ja mina lendasin :D Igatahes Mel rääkis, et Fanfaar Jr on tõbine, mõtlesin, et vaataks kui hull tal see asi on.
Mellu võttis Possu sisse ja ma tahtisn Fani korraks käekõrvale võtta. Sellest ei tulnud suurt midagi välja, sest ta keeldus minusuguse hernehormutise ligilaskmisest. Lõpuks kuskilt Fanta tagant vaatasin ja esimene vasak on natukene paistes. Enne veel Melluga vaatasime, et ta lonkab ka seda jalga traavis.
Kui asi hullemaks ei lähe, siis kutsuvad Jüri tulles (ta Poolas) Tiidu. Kui läheb hullemaks, siis kutsub Mel varem. Igatahes Mellu arvates paremaks läinud, sest varem ta ei liikunud üldse. Nüüd juba traavib ka ikka natukene ja tegeleb söömisega isegi.

Treeneri amet hakkas täna meeldima, sest Mel ei karjunudki mu peale. Tegelikult maast tundub see hobune täiesti normaalne ja arenenud loom. Kui pärast tänast hobune väga võsas on siis ma enam ei tule sulle trenne andma xD Aga minu arvates on nad mõlemad siiski mega tublid. Sadul ei sobi Mellule (just Mellule mitte Possule!) muidu üldse. Jääb natukene väikseks. Iga kord ma vaatan, et ei ole õlg-puus-kand korralikult, aga eks ma saan aru. Minu suur tagument on selles sadulas veel hullem xD
Aga ilma martingalita sundisin sõitma neid ja natukene oli pea kõrgemal lõpupoole. Galopis kaotas hobune jalgu alt ära. Mina ütleks, et asi areneb iga korraga neil. Jätka samas vaimus!

Lõpuks ma enam muud ei suutnud teha kui hullumeelset mööda põldu joosta ja salliga vehkida, et putukaid maha raputada. Lõpuks ma põgenesin Mellu autosse.
Tagasitee oli palju kiirem. Peksin autoaknaid (sääsed) ja avastasime, et laes (autol) on heinakõrs...kust sinna sai ei tea :D'


Homsest siis niipalju, et Rinx helistas, et Sven ütles, et kella 5 ajal tulevad Soomlased, et siis peab Arti välja ajama, et vaatavad hobust. Tuleb heal juhul natukene varem koolist uttu tõmmata. VIIMANE PÄEV!!! Siis ainult 3 eksamit jäänud (1 üleminek, 2 riiki) ja vsjoo selleks aastaks!

No comments:

Post a Comment