Pages

Tuesday, May 11, 2010

Special...

(8. mai)
Laupäeval hüppetrenn. Oli parem kui eelmine kord, aga ma ei oska enam. Vist ei taha ka enam. Igatahes soojendusel esimesel jäin kohe rõõmsalt maha, ülejäänud olid aksepteeritavad. Parkuuris esimene kord tuli 2 mahaajamist, aga muidu oli rahuldav. Martingal aitab mind lihtalt tohutult palju. Ma ei oskagi ilma enam. Hobune ei jooksnud eest ära ega midagi.
Teisel korral läks parkuur nihu. Tõmbas kitsast aiast mööda ja tegi sada muud imevigurit, sest ma olin nii totaalselt lahti seal seljas, et lausa jube. Ratsastuse poolepealt oli hobune super.

Toppisime vabahüppekoridori püsti ära ja kahestega harjutama. Kaliif võttis asja väga stoilise rahuga. Galopis oli temal aega küll ja takistuse madaldamine saadi ka väga kiiresti selgeks. Lõpuks tulid ikka puhtad hüpped ka. Kuni 90-95cm oli vist umbes.
Elistra koraldas paraja hullumaja ja lõhkus platsil kahest kohast aia ära pluss jooksis korra ka varsamärade karjamaale. Hullumeelne, aga see on Akra järglane siiski. Eks Egolane oli kunagi samasugune segane. Ikka Ego ees ja mina kõhuli järel :) Kea hakkab veel vaeva nägema selle poniga.

Õhtul Melluga koju ja hommikul tagasi.

(9. mai)
Õppisin Ado võistluste kergema skeemi ära ja tegime poisiga trennis midagi natukene teistsugust. Koridor oli ikka platsil seega sai igasuguste lintide vahel tuerdatud.
Alguses sõitisn traavis läbi kogu skeemi ja suutisn avastada, et tähed on küll ajaga meelest läinud. Polnud hullu, tuletasime meelde. Kogu aja oli hobune väga mõnus ja kergelt juhitav. Liikus aktiivselt tagakehaga ja oli üldse igatpidi hea. Üritasime Merkale ja Helinale ka skeemi õpetada, mis jäi pooleli, sest teised hakkasid galopitama. Siis visati nad väikese ringi pealt välja ja sõitsin 2x skeemi läbi.
Esimene kord oli Arti lihtsalt nii fantastiliselt hea. Peatustel pani isegi jalad ilusasti kõrvuti ja voltidel oli väga 5+ paine. Sirgete kallal ma ikka norin, sest teda on raske hoida, aga saame hakkama. Galoppi tõusis täpselt õigest kohast ja täpselt õigest jalast ja tagasi tuli täiesti ideaalselt. Ei mingit üle kätte jooksmist ega vastu punnimist. Teisel korral jäi just enne galopiosa traktorit vahtima ja siis me kaklesime seal ikka tõsiselt palju. Seega ei olnud teine kord enam hea. Aga kokkuvõttes olin ma poisiga nii ülimalt rahul, et rohkem rahul annab olla.

Edasi Kaliif sisse ja esitlemine. Täna oli väga hea. Seismisega natukene on komplikatsioone, aga selga ei roninud ja liikus väga normaalselt käekõrval.

Väike puhuks ja Iiris kordele. Sammu võtmisega tekkisid raskused, aga toimis normaalselt. Tema välja ja Adelante kordele. Parem kui Iiris. Iga edasiajava hääle või liigutuse peale vaatas peaga sisse, mis oli antukene naljakalt imelik, sest pole seliist asja varem ühegi hobuse puhul tähendanud. Tema ka õue tagasi kohe.

Õhtupoole tegime veel 6 kahesel kabjad ka ära. Kaliif jonnis tagumistega antukene, aga sai korda. Ehel tegime esimesed ära, aga tagumisi võttesd oleksin jalaga saanud. Elistra oli tubli. Belfast, Erk ja Eepika ka normaalsed.

(10. mai)
Melluga Laevas kaasas. Andsin trenni talle, mis koosnes sellest, et ma olin vastik irisev hunnik keset platsi, kes koguaeg vingus mingi asja kallal. Kuidas keegi üldse mind välja kannatab? Igatahes Possu on väga väga tubliks ära läinu. Mel pani mu pärast natukeseks selga ja no andke andeks mina ei saa aru, mida ta vingub. Hobune toimib väga hästi, kuigi natukene tahab ehk eest ära joosta, aga see on konrtollitav :) Hüppamine on võrreldes eelmise korraga väga kõvasti arenendud. Seekord oli hobusel hüppefaas ka olemas. Muidugi mina olin sellel alal äperids nagu viimaselajal komberks.
Pärast läksin Fanta selga ja ajas 5 aastat tagasi. Väga huvitav kogemus. Kui kedagi huvitab, siis Mellu blogis need imearmsad videod, kuidas Liis üritab mära traavile saada. Fun! Nii hea on vanu aegu meelde tuletada xD

11. mai peaks Katrin poissi liigutama ja siis 12. hüppame.
16. oleme Hobunurmes võistlemas ja peame minu sünnipäeva ja loodame, et ma ei tee seal selajs midagi katastroofilist.

3 comments:

  1. see eest ära jooksmise asi Ei ole kontrollitav Poeesia puhul ja ta hoidis end lihtsalt tagasi ja näitas heast küljest, kui sa seal oma kurja pilguga vaatasid :D omavahel olles (täna) pani jälle segast.
    Ja kusjuures sa ei vingunud üldse mu kallal palju, sul on veel areneda küll ja küll selles osas ;)

    ReplyDelete
  2. Ma tänan, et Erk normaalne on :):D

    ReplyDelete
  3. Mellu: Võõraste ees ikka heast küljest vaja näidata ennast.

    Kertu: Aga palun :)

    ReplyDelete