Pages

Thursday, October 28, 2010

.

27/10/10

Hommikul Maaülikoolis ja peale seda Vorbusele Mellu juurde. Sõitsin Annuga. Päris segane värk. Hobune hästi meelidvalt ergas. Karmeelia möllas kordel. Proovisime natukene galoppi teha ja sellest läks tüdruk küll väga pöördesse. Päris vaba traavi lõpuks enam teha ei saanudki, kippus galoppi pakkuma. Jalutas küll kenasti.

28/10/10

Päris koomiliselt sai need tähed platsile pandud ja sada pidi mõõdetud (ja ikka mingite meetritega puusse).
Ja ma ei oska korralikult tähtedega sõita. Jube lihtsalt!
Laava üksi platsil on veel eriti paha kooslus. Keskendumine ratsanikule oli peaaegu null. Liikus keskmiselt. Trahhh...üldse ei taha enam skeemi sõitma! Tegin kaks korda läbi. Oli kah midagi. Nurkade sõitmine on nõrk. Galopiühtlus oli nõrk. Rahule jäin 20 meetrise vaba traavi voldiga. Tõesti ainuke väga hea asi oli. Vasakule on ikka kange. Minu süü, minu süü! Vaikselt paraneb, aga tahaks veel ühtse nädalat aega. Endal on jube paha tunne sees.
Nii kohutav ka ei olnud kui ma selle enda jaoks muudan, aga no ega mingit väga ilusat sõitu ma ei oota meilt üldse laupäeval. Oleks kena, kui asi püsiks stabiilne ja kontrollitav. Mingigi koostöö.
Homme saab nokitseda. Transport on suure küsimärgi all.
*Joob tassi teed, hingab sügavalt sisse - tuleb, mis tuleb, hakkama me saame selle nädalavahetusega*

No comments:

Post a Comment