Pages

Saturday, October 30, 2010

Närve enam ei ole :)

Üli ammu pole alnud situatsiooni, kus ma ärkaks enne võistlusi hommikul kuue ajal ja jõuaksin otsusele, et parema meelega oleksin kodus haige või murraksin mõne luu ära.
No ma tõesti põen. Hüppamine on üks asi, aga skeeme ei lähe ma peale seda vist elades sõitma. Juba praegu on tunne, et Help Me! Ma ju tean, et hobune oskab ja suudab ja kõike, aga mina ise saan vist šokiteraapiat. Kõik asjad on olemas. Mingeid probleeme ei ole. Ja ikka ma tunnen, et ma ei saa hakkama sellega. Kertu ja Mellu kus te nüüd olete oma kõnedega, ah? Üks võtab külalisi vastu ja teine magab kodus. Või on juba hobuseid söötma läinud? Em. il on sünnipäev. Väga viis päeva valinud. Aga vaatame asja positiivsest küljest homme on Janeli sünnipäev ja ta peab täna ja ma lihtsalt lähen ja hakkan masendusest jooma (figure os speach, figure of speach ma ikka tahan pühapäevaks korras olla :)

Väga sassis Liis :)

No comments:

Post a Comment