Pages

Saturday, February 19, 2011

Ajutiselt kinniseks

Täitsa kinniseks läheb seekord asi. Vähemalt mingiks ajaks.
Ja lugeda saavad vaid valitud inimesed. Täiesti suvalistel, kellest ei tea ei ööd ega mütsi, pole hetkel vaja huvi tunda. Paljusid, kes tahavad lugeda ma tean ja teil pole vaja oma maile siia alla toppida. Fotoalbumisse ja mujale see tekst ei ilmu, need, kes on huvi tundnud, on oma tee siia juba leidnud ja arvatavasti näevad ka seda postitust.
Hiljemalt homsest kirjutan juba valitud inimestele.


(Mellu, Kadi, Kea, Jaana, Inderk - teie mailid mul on ja julgen oletada, et tahate vist edasi ka lugeda)

5 comments:

  1. k2rujou@hotmail.com Olen ka keegi neist ''valitud inimestest'' :)

    ReplyDelete
  2. Jah. Sinu nimi pidi ka tegelikult seal olema, sest mail on olemas :)

    ReplyDelete
  3. Ma tahaks lugeda, aga võib-olla ma pole piisavalt "mittesuvaline". Mu meiliaadress on muidu profiilis igatahes olemas...

    ReplyDelete
  4. Ingrid: Ikka saad edasi lugeda.
    Soovin praeguseks eemal hoida inimese, kes minu maili päris kõrbedate kirjadega täiendas. Mul pole soovi kirjutada inimestele, kes tagasisidena saadavad vaid väga halvasti vormistatud kriitikat - kuigi seda kirja ei anna isegi kriitikalahtrisse toppida.

    Praeguse seisuga hakkab olema 10 lugejat. Kui teate kedagi, kes ka tahaks edasi lugeda siis andke teada :)

    ReplyDelete