Pages

Thursday, February 3, 2011

Veidike visuaalset pilti asjale :)





3 comments:

  1. kui norida siis see hüppepilt, see takistus on nii madal ja sa oled sellise takistuse jaoks liiga ees,keha võiks rohkem püstisem olla, mitte et ma paha pärast aga Liis, see pole sul meeter ees :D ära kujuta ette :D:D vaata hobusel raskem niimoodi:) aga sorri et ma tuihm olen ,aga mis hops see ültse on? :D grenada?

    ReplyDelete
  2. Seda tean ma isegi - põhjust, miks nii oli tean ka. Kolm kuud hüppamata ei tule kasuks - ei mulle ega hobusele - eriti teeb asja lõbusaks see, et ma ei oska traavis samme vaadata ning sama hobusega viimane hüppemälestus on väga valus mats pea ees maha...minupuhul võtab blocki ette.
    Esimeseln kolmel on Gre.
    Neljandal (hyppepilt) Laava ja viimasel Iffu.

    ReplyDelete
  3. Ja ei kujuta ette. Pole kungai proovinudki :)

    ReplyDelete