Pages

Saturday, February 12, 2011

“It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities.”

Kahe halva vahel on raske valida?
Proovige kunagi valida kahe hea vahel...teades, et saate neist vaid ühe...
Nii juhutb kui süda tahab üht ja mõistus tahab teist.
Kas ma valin selle, mida ma olen nii pikka aega soovinud ja mille nimel ma oma mõistust pingutan rohkem kui vaja oleks?
Või selle, mis on praegu ja siin käega katsutav...praegu ja siin ja armas ja kallis ja oma ja hea?
Ja ma pean selle valiku tegema nüüd ja praegu...

*Whatever happens...you are still sepcial for me*









Reedel oli Grenada hea. Laupäeval (täna) nii hea ei olnud. Ma olin magamata, mul oli külm ja ma ei viitsinud. Hüpped olid enam vähem. Kui reedel oli paremale parem sõita siis täna oli vasakule tunduvalt liikuvam ja pehmem asi. Hooti käib kõik. Galopp oli mõlemad korrad head. Hüpped olid lahtised. Ei olnud seda stabiilsust, aga samas tulid kõik välja ja midagi katastroofilist ei olnud. Anna andeks tüdruk. Ma olen hetkel omadega sassis.


If tõestas ennast aktiivse liikumise poolepealt väga kõvasti. Samm oli, rütm oli. Kõik püsis tervikuna stabiilne. Eest otsis ise kontakti ja suutis ennast vaikselt alla lõdvestada. Kerge oli. Paremale on raskem meil natukene. See on minu viga nagu alati, aga samas hakkas iga ringiga paranema - kogu jama oli ühes platsi servas ainult. Kristo ajas oma poniga meid taga ja tuli lõpuks sealt alla ka, mis muidugi Iffu täitsa ärevaks tegi hetkeks. Polnud hullu.


Lasin huniku hobuseid (ükshaaval) karjamaale tagasi pävea lõpetuseks: If, Ekker, Damaskus, Palee, Bailey, Laava, Gre.
Väsinud ja mõtleb...

3 comments:

  1. teinekord kirjuta midagi veel, peale pealkirja :d

    ReplyDelete
  2. Teinekord ma üritan õigetele nuppudele õigel ajal pihta saada :) Tekst on olemas nüüd :)

    ReplyDelete
  3. Ahjaa...Paluu Õnne et sa nüüd vana juba oled :)

    ReplyDelete