Pages

Saturday, July 31, 2010

Hobupäev - hommik

Eile hommikul enne kaheksat maandusin talli ja olin kuskil õhtul kaheksa, poole üheksa ajal tagasi kodus.

Tall on nii puhas, et ma ei leia oma asju enam ülesse xD Me olime ikka võimsalt tublid :)

Õhtune peaproov läks kiiresti ja üli humoorikalt. Kadrill pole (minu arvates) elades nii põõsas olnud, aga ikka oli naljakas. Kleidikavas unustasin ma üldse kõik ära, mis unustada sai ja Grenada tahab tohutult ise galoppi teha, mitte oodata minu märguannet...ja ma ikka naersin idiootse näoga. Ja Marjaani (Buddha kava) tuli kõige paremini välja, sest seal ei pea ma hobuse selajs olema. Piisas lihtsalt sellest kui ma lolli näoga naeran :) Nice! Hobupäev tuleb äge =)


Täna hommikul avastasin, et oi vihma sajab... üritasin talli pluusist ja valgetest pükstest päästa, mis päästa annab. Kuivavad praegu. Kella kahe ajal hakkan Tartust rahvast peale korjama, kes Papsiga talli tahavad saada. Maximast tuleb ka läbi minna.


Närvid hakkavad vaikselt üles ütlema, sest te ei kujuta ette kui raske on ajada selga sukki peale kadrilli ja üritada sõita papudega, mis poole kava pealt tahavad jubedamal kombel minu jaluse ja jala vahelt jalga lasta. Riiete vahetamist pekas keegi filmima (vähge perverssne oleks), sest see on liiga naljakas.
Näiteks siis kui mul pole kleit veel korralikult seljas ja ma üritan Aivele kikkilipsu ette toppida xD Või siis kui ma ei saa kleiti seljast ja Marjaani püksid on tantsimiseks liiga suured ja tahavad alla kukkuda =)


Et siis õhtuni rahvas !

No comments:

Post a Comment