Pages

Saturday, July 3, 2010

Laagris :)

Tuleb selline suht-koht pikemat sorti tekst. Kui midagi vahele jätsin, siis karjuge!

(27. juuni)
Saabusime Kertuga kella 10 ajal hommikul kohale. Et siis tegelikult suht 7 tundi passimist pidi meid ees ootama. Väga viis. Lugesime laelaudu ja hävitasime toitu. Kertu sõimas pidevalt oma Kiviaja Telefoni!
Mingi hetk (jumal tänatud!) tulid ikka teised ka kohale. Tegime aktiivselt mittemidagi, käisime hobuseid vaatamas, sõime (again!) ja magasime. Kertu sai suht ise voodi valida kõigi vahelt ja siis valis ikka selle, kus tal mingi vedru küljeall oli. Omatud!

(28. juuni)
Toimus niipalju, et hommikul 8.00 oli äratus. Meie roomasime suht 7.30 ülesse. Puhas piinamine mulle, kes ma olen harjunud ärkama umbes 12 ajal :)
Hommikune trenn. Hertsogiga läksin koos emm.. Kristiniga? Igatahes ülimalt harjumatu. Samm oli umbes kolm korda sama pikk kui Laaval (kujutage nüüd ette eks!). Päris keeruline tunne oli :D Sadul oli minu suure tagumiku jaoks natukene minimaalsetes mõõtudes. Samas hobune ise oli mõnus. Käekõrval tahtis jubedalt suhelda. Vaene Krsitin =)
Õhtuses trennis ka Hertsogiga. Seekord koos Kristiiniga (see siis kahe i-ga :D). Oli ikka parem sõita küll. Mannu seletas ja ma üritasin seda järgida. Keeruline aga sooritatav. Kui ma nüüd otseselt põõsasse ei sõida, siis seda trenni vist filmiti ja pärast nägime. Khmm... jahm....
Käisime veel Linnuteerajal. Ülimegakaif oli märjaks saada Ketuga koos :D

(29. juuni)
Äratus oli 6.30...Ma ei taha sellest rääkida...
Aga hüppetrenn ja ikka Hertsogiga. Pljähh. Sõita oli väga viis. Ses suhtes, et mulle juba hakkas meeldima. Hüpata oli väga vale. Aga jäime elama enam-vähem.
Õhtul oli maastik. Sõitsn teises vahetuses. Ikka Hertsogiga. Mõnus oli. Väikese segaduse tõttu ja oma lolluse pärast sain Viroonialt jalaga. Praegu on väiek sinikas seal, aga midagi hullu ei juhtunud. Gretega rääkisime palju. Tema oli Willuga minu taga siis. Meie galoppi ei teinud. Aga ikkagist oli väga mõnus.
Ülejäänud tegevustest ei mäleta hetkel midagi.

(30. juuni)
Äratus 7.30...Kertu oli ainuke, kes sellel ajal üles sai xD
Hommikul maastik. Willu oli suutnud põõsaga karjamaal suurema tüli maha pidada ja Siiboja käis õmblemas teda. Sõitsin teises vahetuses Helliga. Väga viis teenindus. Hobune tuuakse ise sisse ja puhastatakse ära ja pannakse valmis. Hea hea! Tegelikult Helli väga ei taha võõrastesse hästi suhtuda. Aga sõita mõnus. Tegime galoppi ka. Alguses tahtis jubeda traaviga järgi joosta. Lõpuks sai ikka galopile tõustud. Mulle meeldis traav tegelt rohkem. Mõnus, madal ja korrapärane. Lahti võtsin ise ja midn ei söödudki ära.
Õhtuses tavatrennis ka Helliga. Natukene keeruline oli tema soov teistele pidevalt järgi joosta. Hästi tohutult palju volte tegime. Voltide lõpus natukene vajus ära, muidu oli küll täitsa hea.
Ikka ei mäleta, mis pärast tegime.

(1. juuli)
Äratus 8.30...Mis ime see nüüd oli? Siis olid koristustalgud, millest ruumis küll õhtuks enam midagi alles ei olnud.
Aga matkapäev. Valmistusime selleks võileibade ja vahvlitega. Sõitisime kolmes vahetuses. Ülejäänud olid vankris (Helli ja Hertsog ees). Ise sain ka korra juhtida. Hea, et me kõik kraavis ei olnud. Sõitisn teises vahetuses Virooniaga. Esimest kroda traavi võttes pani Willu koos Ropsiga (Robert) galopis ettepoole tulema. Rops lõugas nagu metasline. Andeke andeks, aga mul oli nali :D Rohkem traavi ei teinud minnes. Tagasi saime ka tulla. Deily vahetas Ropsi välja. Päris fun oli. Vahepeal tegime isegi galopp. Viroonia mängus metsjeesust ja jooksis teeservas läbi põõsaste :) Kolmanda vahetuse ajal olin tagasi vankris ja üritasin pildistada. Proovige ise ka kui ees hobused galoppi jooksevad :D
Saime veel linnuteerajale ja õhtul tegime tokisaia lõkkeääres. Ketul oli paha olla ja ta ei tulnud :(

(2. juuli)
Äratus 7.30
Virooniaga hommikul trenni. Mõnus tidrik. Kergem kui Hertsog ja Helli. Maasitikul olime. Seekord siis natukene teise kohapeal. Ikka mõnus ja hea. Muidugi Viroonia arvas pärast esimest galoppi, et ka iga traavile tõste võiks galopimoodi olla. Hea. Kertu oli Willuga ja sõimas meid, et me nii kiiresti eest ära sõidame ja poni järgi ei jõua :D
Õhtul oli teatevõistlus. Vanemad tulid vaatama. Minu omad muidugi magavad kodus. Meie võistkonnal olid Oopius ja Tähti.
Tähti oli tõeline tankloom :D Pmst (Kertu see oli sulle) tahtsi joosta sinna kuhu jumal juhatab. Aga ikkagi fun. Oopus oli totaalne vastand. Tegi kõike, mida seljas tahtsid. Isegi peneroli hüppasin ära temaga. Mina ja penerolid. Hmm...ei taha mõelda aga jah.
Krisitin kukkus Willuga muidu, aga jäid terveks.

Ja oligi head aega ja kodupoole. Kui ma midagi maha unustasin siis ma ei mäleta seda!

Väga viis seltskond, väga viis hobused, väga viis kohalikud iniemsed kah :D

Tänx: Kristin, Kristiin, Kristel, Robert, Deily, Mannu, Maria-Ann, Kertu, Inger, Grete, Meril, Annika!

2 comments:

  1. Anna andeks, aga sul on MEGALT kirjavigu:D Tänud ''pmst'i'' eest:D

    ReplyDelete
  2. Ma kirjutasin selle teksti nii 15 minutiga, sest jooksin linnapoole. Eks ma kunagi hakkan parandama. Seniks loodan, et saate aru midagigi!

    ReplyDelete