Pages

Saturday, March 7, 2009

The First Gallop (LLL)

Lihtsalkt megalt kordaläinud päev oli :)
Õues tuli hobune vastu mulle. Täitsa ise ja ma ei pidanud kutsuma ka. Sees proovisin kohe alguses (ilma nöörita) jalgu võtta. Kui sõrgatsi juurest survet avaldan tõstis valget ilusasti aga mustaga ikka vähe probleeme veel, kuid siiski parem kui eelmine kord. Igatahes poiss on peenemaks läinud. Sain isegi 120 sadulavöö peale talle.
Trenn oli võmsalt mõnus. Selline tunne, et istud vana ratsastatud ruuna seljas :D Ei mingit kartmist ega midagi. Natukene ehmatas siis, kui lumi tallikatuselt alla kukkus. Lasin tal joosta oma suure ja mõnusalt pika traaviga aga mingi hetk tundus, et ta ikka tunneb ennast liiga mugavalt. Siis võtsin ikka kokku ka teda natuke. Igatahes tegime traavilatte. No olid nii enam-vähem. Esimene kord tulin natuke aeglase tempoga peale ja siis ta jäi peaaegu sesima ja vaatas, et OHSAAA...mis need veel on? Aga läks üle. teine kord oli tempo parem aga siis kolistas esimesega. Kolmas ja neljas kord oli lausa ideaalselt head. Järgmised oli ka juba üsna normaalsed. Igatahes väga väga tubli poss oli. Ja muidugi päeva tipp oli see, et tegime siis esmest korda galoppi. Eks ma natuke pabistasin ka, kuna nii mulle kui talle esmakorde kogemus. Vasakust läks esimene aiataha (tõusis aga noo oli jube lausa olla seal seljas), teine läks ka aiataha aga natuke rohkem liikus edasi. igatahes tegime vahepeal traavi ja teised vanemad hobused tegid teistpidi galoppi. Ja iis jälle meie kord. Rahulikult koondasin ära ja siis üritasin tõsta (ega ta veel täpselt aru ei saa ju mida ma tahan seal seljas). tegi ainult kaks pikka sammu ja siis lausa tõusis ja saime nii umbes kolmveerand ringi teha. Üli mõnusalt ja rahulikult liikus. No ma lihtsalt jumaldan selle looma allüüre juba (L) Igatahes jalutsaime ära (hobune oli täna ennast märjaks sõitnud) ja Helina pani tale sees teki peale ja viis hiljem välja, kuna mina pidin ära jooksma kohe.
Laav juu Artemis (l)

6 comments:

  1. ehh..vahva.. tublid!..tore paar olete!

    ReplyDelete
  2. Täname:D Merka ja Helina pidid muidugi nende kahe esimese ebaõnnestunud katse peale plaksutama platsipeal:D

    ReplyDelete
  3. tuleb ju aplodeerida :D see oli nii ilus kui ta need kaks esimest korda jalgu vahetas ja ristles hullult xD okok, viimane galopp oli ju supersupersuper(like merka said):D

    ReplyDelete
  4. lollid:D aga nii armas :')

    ReplyDelete
  5. Kuule jha:D Ilus ilusaks aga mis tunne seal seljas oli...uiiiii:D
    Täpselt Alina LOLLI:D:D Oi ma teile plaksutan Palee ja Kidtiga xD

    ReplyDelete