Pages

Saturday, March 14, 2009

LAAAV THAAAT HOOOORSE(L) (in Finnland)

Lateks on ikka oma totunäoga (L)
Nagu ta on SUPERRR!!! Tegime alguses platsil soojenduse nii öelda. Ahjaa ma esimest korda olympiatega :d Igatahes hobune tubli ja ma vist natukene normaalsem kui eile:) Igatahes tulime natuke ratsmesse mulle (natuke ainult). Painded ikka superrr!! Galoppi proovisin siis sisemise jalaga t6sta. Esimene katse läks aiataha offcorse aga siis hakkas nagu juba minema :) Mellu tegi neid asju enne mind ja siis ma sain ilusaid pilte ka temast seekord. Aga no tema tehtuid ei yleta miski :) Kunagi kui Eestis olen lisan kaa :)
Siis läksime maastikule ja seal yhe lageda platsi peal kiirendasin poisiga. Mis te arvate, kas ma ikka nautisin seda?!? Aga jah see oli paaariiimmmm...(lähehn nyyd tähtetega liiale aga noh ma ei saa see on nagu liiiga uskumatu, et ma temaga taaskord s6ita saan). Liiga kallis on Lateks mulle (L) Neea tegi ka yhe ringi galoppi aga Mellu ei tahtnud selga, tahtis pildistada :)
Sealt siis läksime metsa jalutama. Ahjaa see pisike krässu (Ville) oli kaa kaasas. S6itis ka natuke koos meiega seal ringi. Yks ytlematta pikk jalutus oli aga noo ma ei saa lihtsalt kõik on k6ige parem selle loomaga:)
Pärast istusime Melluga koplis ja pildistasime hobuseid. Mina offcorse nihverdasin lateksi juures :) Ja siis hammustas Ville Lateksit (see pisike mahuks talt kõhualt läbi kõndima). Latu jobukakk andis Villele loomulikult peksa. Mina ja mellu olime mõlemad :O !!! Arvasime, et Ville lõpetab nüüd küll pannkoogina aga õnneks oli ta lihtsalt natuke solvunud :) Ja Pinkki karvu pildistasime. Need nii umbes 10-15 cm pikad ja osalt lokkis xD. Ja natuke Miinust (tegelikku nime ei mäleta :D) sai kaa pildistatud. Miinus elas kunagi Viljandis.
Aga Late oli ikka kõige nunnum neist ja kõige noorem kaa (L)
Ja Liis ikka veel ARMASTAB teda liiiiiga palju (L)

No comments:

Post a Comment