Pages

Wednesday, March 18, 2009

LEAVE BRITNEY ALONE! ... tegelt oli lihtsalt lahe päev :)

Liis möllab helina juures ja laseb lahedaid pealkirju xD
Tegelt peaks Artemisest ka kirjutama.
Poiss oli täna suht tubli. Õlaga trügis taaskord ainult ühe sirge peal. Täna oli parem kui eile. Hobune ei rünnanud enam midagi ja ei loopinud ja galopis ei pukitanud. Ahjaa eile lõi ta ühte punast kasti kaa (loe: peksis enda arust kasti läbi :S ).
Ratsmesse tuli väga väga ilusasti täna ja tagakeha töötas ka kohe üli hästi. Painded andisd soovida seekord. Voltidel algus hea aga lõpus vajus ära natuke. Mina üritasin oma istakut normaalse hoida enam vähem :)
Galopis oli suht hea. Tõusis isegi korra ilusasti. Hakkab aru saama asjast. Vasakule ei olnudki enam mingi väga hüplev ollus vaid oli täitsa galopp juba. Tahab mingil hetkel ära vajuda ainult. Paremale väga, väga ilus. Kuigi sinnapoole on tõstmisega raskusi veel. Ühesõnaga hobusega olen rahul, jalgu ma ei näpinud. harjutasime väheke kummardamist ainult. Tuleb juba väga hästi. Nüüd siis vaja ainult üks jalg maha ka saada ilusasti :)
Traavis oli täna mõnusalt energiline ja andis teda natuke pikemaks ka venitada paar korda :)
Ühesõnaga vana Artemis on peaaegu tagasi :)

2 comments:

  1. hmm, minul ta ei teinud klll midagi kordagi:d
    ja minu juurde ikka ei tuleks noh, ma solvusin:S

    ReplyDelete