Pages

Saturday, March 14, 2009

For once everything was perfect again... (in Finnland)

Algas asi reede hommikul kui melluga Tallinnasse s6itsime :) ma muidugi suutsin esimese bussipileti ära visata ja pidin uue ostma ...khm, khm :) Aga j6udsime elusalt Tallinna ja siis sealt sadamasse. Mellul oli seal oma laevapiletiga vähe probleeme...khm, khm. Laevapeal oli suht ok kuni ilmus hunnik jääd...Soome poole peal muidugi. Ja selle hunniku t6ttu hilines lave sadamasse 15 minutit...elasime yle. Soomes pidime otsima normaalses suuruses sinist autot ... ja mis te arvate palju seal siniseid autosid oli?!? 26x10 astmel n :) Aga noh kuna me oleme nii tublid siis ikka saime 6ige inimese ka kätte (loe:tema sai meid). Siis tuli pikk s6it sadamast lohjale. L6puks j6udsime talli ka siis.
Ja siit tuleb siis p6hi teema. MA NÄGIN JÄLLE LATEKSIT!!! Yylimalt 6nnejunnis olin. Aga poiss on jubedalt paksuks läinud. Tynnike (L) (loe: pekk lödises kyljepealt kui katsuda). Aga vist isegi tunids minu ja Mellu ära :) Ei nutnud...ma olin ikkka väga tubli selle koha pealt. Lihtsalt nagu...ahh hetkeks oli k6ik jälle hästi. Aga ähemalt ma tean, et tal on SUPER elamine nyyd. See on k6ige tähtsam. S6ita saime ka Melluga. Tal ainuke probleem, etkuna ta nii paks siis sadul ei sobi väga hästi (loe: nad on juba 25. sadulat proovinud xD). Aga kui sadulaauto tuleb siis loodetavasti saavad sealt sobiva :)
Aga seljas oli m6nus. Nad on tal tagajalad tööle saanud. Traavis oli alguses j6le naljakas kergendada. juuuubedalt k6egele loopis aga noo painded on voltidel/pööretele suuuperrrr!!! Galopis kiirendasime ka paar korda. Haa k6ik oli liiga hea ja ilus ja tore jaa mul ei ole s6nu enam...
FANTAST NOH!!!
Ahjaa...PALJU 6NNE KA TIBULE !!!!!!!

No comments:

Post a Comment