Pages

Monday, September 13, 2010

Kui juba teha, siis täie rauaga!

If ja teised kolm värsket ruunapoissi elavad tallikõrval koplis.
Kaliif üritas kahe varsaga sõbruneda üle aja, aga siis ilmus emme Ivessa ja tegi väikesele ruunapoisile kurja nägi ning viis lapsed kaasa ja pisike ruunapoiss lontis vaikselt tagasi teiste juurde.

Igatahes Laava, Laava, Laava...oli imeline :) Jälle :D Käib periooditi.
Tagant töötas nagu...hõõ...ei leia sõnu. Lihtsalt üli kõvasti töötas. Sulasin ära sinna selga. Tegin "kokku-lahku" sõitmist traavis. Hüü kui hea. Ülminekuid tegin ja natukene priivisime sirgliine korralikult sõita ja ikka hea ja hea ja veel parem (Y)
Galopis paremale ei tõusnud esimesed korrad. Mai tea...peab midagi natukene muutma ja proovima sellega seoses. Tegin vasakule ära ja siis nokitsesin voldi peale paremale ja tõusis ilusasti. Palju ei teinud. Paar fuleed lasin liikuda mõlemale poole.
Hüpetel pani täie rauaga! Totaalne püss loom on! Kolm korda tulin 70cm lattaeda soojenduseks ja siis parkuuri. Keeras, pööras. Maandus absoluutselt kõik korrad õigesse jalga. Süsteemile lasi seekord kenasti sättida ennast. Sammu pikkus klappis, kõik oli hea. Kuskil 80-90cm takistused. Natukene suutsin juba temaga ise rohkem jälgida ja samme sättida ja üli kerge oli sõita. Ave oranž jope oli natukene koll ja siis korjas küll om kodinad väega korralikult kõhu alla.
Teise korra ajaks tõstis Rinx lehviku 100cm peale. Tulin korra eraldi ette. Põrkas mõnusalt. Natukene raskem oli sõita. Süsteem ka kõrgem ja tõmbas maha. Lasin liiga hoogsalt peale. Süsteemi teisel päästis hästi välja. Lehvikule tulid kuradi pikad sammud, mis tegelikult oli päris hea, sest muidu oleksime alla roninud ja ühe pöörde suutsin täielikult ära unustada. Ei midagi hullu õnneks.
Ise olen üüber rahul. Fantastiline hüppetahe, täiesti uskumatu hüpe :)
Homme võtame vast rahulikumalt natukene. Väärib seda (y)

Ja 25. sept. oleme Gretsiga Hobunurmel (60-70 ja 80-90). Laava esimest korda kodust väljas. Hoidke pöialt ;)

5 comments:

  1. hoian pöialt ja digikat. Seal näeme ;)!
    PS! Kui kusagilt mõni auto peaks ilmuma, kuhu ma ära mahuksin, anna teada:D

    ReplyDelete
  2. Tulen ka kindlasti vaatama, anna teada, mis kell teie parkuur on ;)

    ReplyDelete
  3. Kertu: Hoia Kõrgel! Ja ma organiseerin sulle nt Mellu auto? xD

    Mell: Et siis kui võimalus ilmutaks Käru su auto peale. Grets hakkab kell 11 sõitma. Ma ei kujuta hetkel ette palju seal sõitjaid on, aga võid juba 11 kohal olla :) Rahustad Gretlini närve...mul neid teatavasti enam ei ole :)

    ReplyDelete
  4. No ma hakkan siis mingi 9 ajal minema :D ma ei tea ju kus see asub xD. nali .. ma loodan, et leian ülesse :D Käru võtan peale, kui ta mulle teepeale jääb ;)

    ReplyDelete
  5. Aga Käru tuleb linna sinu juurde, et sealt ronib peale :) Kui keegi veel tahaks autoga, kas siis mahuks? Või oled endale veel seltsilisi leidnud?

    ReplyDelete