Pages

Saturday, September 4, 2010

Teretulemast tagasi: Väsimus ja Külm

Kuidas saab nii olla, et kaks päeva koolis ja väismus niidab jalsut. Saab ja väga palju saab.

Eile oli Laavaga päris keeruline. Ei olnud nii nagu tahaks. Eriti ise. Ma olin liiga limist lahti omadega. Miski ei püsindu kuskil ja lõppkokkuvõttes ei ole endaga üldse rahul. Hobune pidi mõlema eest pingutama. Suht nõme seis :(

Laava ei teind asja mulle just väga kergeks, aga ega see ei õgusta minu enda lohaksut.
Rinx pani meid üleminekuid tegema. Vähemalt aitas natukene meid see asi, sest muidu ma ei oleks vist üldse midagi teha tahtnud. Põhimõtteliselt ei tohi ratset käes libisema lasta. Ei kujuta ette miks nüüd nii olen hakanud tegema. Teine asi on see, et hoiaksin eest stabiilsema asja ja säärtega veel ja veel ja veel rohkem töötaksin. Seljast oli tunda, et hobune hakas paremini tööle ja see pinge kadus ära.
Aga pidin traavist mingil hetkel võtma sammule ja kuskil 10 sammu järel tagasi traavi. Töö sellega, et ta püsiks kenasti ratsmes ja ei roniks ei ratsme taha (traavilt-sammule), ega tuleks ette välja (sammult-traavile). Mõleamt pidi muutus asi väga palju, sest mingist korrast oli hobust eest palju kergem hoida ja töötas mõnusalt läbi keha. Ja siis vahepel sammule, lõdvestama ja uuesti kokku hobune. Tuli päris kenasti tagasi ratsmesse, aga ma ei suutnud üldse peale sõita teda vahepeal.

Galopiga olin seekord kõige rohkem rahul. Kõik tõsted õigest jalast. Hobune keskendus kenasti. Arvatavasti eelneva töö tulemus. Jalavahetusi teime. Esimesed vahetab ikka enne, aga täna saime tagumised mõne fulee järel järgi vahetatud. Midagi positiivset. Viimases traavis ei tahtnud üldse lõdvestada, või kui ise tegi kenasti vajsu täiesti esiotsale ja väga tempoga ära. Sammus hea.
Ise olen süüdi, mis teha. pärast üritasin pindesid küürida liivast. Laava ja Kidt jäid ööseks talli.

Kaliifi tõmbasin ka pehme harjaga üle ja võtsin esimesi jalgu. Kali teab küll, et hammustada ei tohi. Korra proovis kui seljaga olin. Kui kõva häält teha, siis enam ei proovinud. Seisis korralikult.

Sügasin niisama ja mõtlesin, et ikka veel on kõige toredam täkupoiss :)

2 comments:

  1. nii palju kui mina nägin, siis lasite küll risteldes vähemalt pool platsi järjest:D

    ReplyDelete
  2. Ega oligi. Lihtsalt palju mul seal poole platsi peal neid fuleesid on Laavaga kui ta pikaks lasen? 5-7? (PS! See käis nende kahe korra kohta kui ta üldse vahetas neid tagumisi, kaitseid oli rohkem). Mai tea suht savi. Olen õnnelik, et ta üldse vahetas. Aga olen vihane, et ma ei suuda korraga teha, sest ta on vahetanud mul ilusasti ka neid.
    Crapp ma ei oska...ei taha ka vist enam :( Või noh...tahan, aga ei oska. Ei teagi, kumb hullem.

    ReplyDelete