Pages

Friday, September 24, 2010

Melluga Kobratul

Aga juhtuski nii, et Mel tuli talli kaasa minuga :)

Saime kuskil 3 ajal sõitma vist juba. Igatahes tunduvalt varem kui oleks pidanud saama. Mel sai suureks rõõmuks ikka Bay. Ei ole teist hobust, kes tal nii hinges oleks...isegi Poeesia mitte.

Aga Laava kohta niipalju, et selline tavaline hea trenn. Hobune liikus korralikult, toimis hästi ja oli selline täiesti tavaline ja hea. Kui nüüd norida, siis traavis kohati tahtis esiotsal istuda, aga see oli ka kohati. Galopis tegin keskmiselt. Ei midagi erilist. Liikus kenasti sundimatult. Vahepeal suutsin keset galoppi Krisiitnaga juttu ajada ise samalajal hobusele üldse mitte tähelepanu pöörates ja ei vajunud kuskile. Ühesõnaga seillise plikaga tahaks küll homme Külitsele minna.
Niipalju kui ma Bayd liikumas nägin, siis loom on megalt kenamaks läinud. Liikumised ei ole enam sellised pulk-igal-pool-keres-kinni, vaid päris kena vaba sammuga neiu tundub sealt tulevat (Y)

Kui ma kuangi Mellult pildid saan, siis panen siia ka. Igatahes palume aplausi, sest oma tooilstakust olen ma (Lõpuks Ometi!) loobuda suutnud. Tegelikult peaks vist sääre natukene ettepoole isegi panema, aga no ma olen ise rahul. Käed on ikka sama hullud kui varem. Nendega tuleb järgmine suurem kompromisside koostamine ja peale seda võiks oma istakuga juba enam-vähem rahul olla. Aga mega raske on seljast midagi muuta, kui kõrvalt ise ei näe. Et kuu aja pärast siis hiljemalt peab jälle korralikult pildistaja hankima ja asja kriitilise pilguga üle kontrollima :)

No comments:

Post a Comment