Pages

Monday, September 27, 2010

Pisike puhkus ja mõtlemist.


Palavik. Üks ütlemata närvidele käiv objekt, mis ei sobi tegelikult hetkel üldse.


Seega pühapäeval sõitis Riina Laavaga. Väga meeldiv. Ei pidanud vähemalt ise haigena kohale ronima.

Enne reedet ei ole plaani tallipoole astuda. Kas Plika sõidab, ei sõida seda ma ei tea. Muidugi oleks tore kui ta saaks natukene seedida seda asja ning puhata. Samas teades tema võimet valguskiirusel kilosid endale juurde lisada oleks ju ütlemata kena kui Ringa laseks tal kellegagi liikuda.


Praegusete plaanidega mõtleme sedamoodi, et seni kuni Laava müüdud ei ole tahaks ikka natukene veel kuskil midagi proovida temaga.

Järgmine suurem idee on Ihastes kahevõistlus 30-31 oktoober.

Siit tekib aga pisikene takistus. Skeem! Millal ma viimati korralikult sellist asja harjutasin? Artemisega sai ühte ABCd kodus proovitud. Hobune oli mega hea - Arti poiss ikkagi ju, ma olin üle aasta juba tegelenud selleks ajaks temaga.


Laava on liikumiselt tsipa lihtsam, aga need paar kuud ei anna mulle enesekindlsut veel. Aga Laava on hingelt hüppaja.

Ehk siis variante on kaks. Kas ABC 1-1 (parkuur 70 cm) või 2-2 (parkuur 80-90cm).

Kirjutasin need endle üles, et ei peaks pidevalt neitst vahtima. Iseenesest ei ole ju midagi keerulist. Mõlemad sisaldavad ka põhilisi trennis tehavaid harjutusi (ringid, sirgliinid, suunamuutused, poolringid jne). Probleemiks on see, et kui aksepteeritavalt me Laavaga koostööd teha suudame. Hobuse pärast ma niipalju ei põe. Iseendas ei ole kindel. Kuu aega peaks tegelikult olema piisav aeg, et ennast rangelt kokku võtta. Või ei ole?

Tene probleem on Gretlin. Mina tahaks tema ka kahevõistlust sõitma panna. Sel juhul siis ABC 1-1 ja 70 cm. Tema väga ei taha skeemi sõita. Kas kahekesi jääks aega väheks? Ja sõidame mõlemad ju tegelikult päris erinevalt? Ei tea. Kui ta ei taha, siis vast teeb ainult takistust. Jätan tema otsustada.


Mõtlesin, et peaks kuskilt mignit sorti trenni võtma ja harjutama, aga hetkel ei taha minu aju mulle parimat varianti välja pakkuda. Tahaks Soome Marta juurde. Rääkisin temaga ja ütles, et "Anna tuld!" (skeemi kohta). Arvas, et saan hakkama.


Mida ma ise arvan? Nädala pärast otsustan ära. Lähen kindlasti. Kas siis just kindlalt kahevõistlust, seda veel näeb.

No comments:

Post a Comment